Haloo Helsinki! -yhtyeen virallinen fanituotekauppa

Toimitusehdot

Maksutavat

Kaikki tuotteiden hinnat ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron 24% (kirjat ja lehdet 10%). Tuotteiden hintojen lisäksi veloitamme toimituskulut sekä mahdollisen laskutuslisämaksun.

Käytössäsi olevat maksutavat:

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Toimituskulut ja toimitustavat

Haloo Shopin tilaukset toimittaa Suomen Posti ja käytössäsi on kolme eri toimitustapaa. Voit valita haluamasi toimitustavan siirtyessäsi maksamaan tilausta kassalle ostoskorisi kautta.

Huomioithan, että 1.10.2017 alkaen Posti säilyttää postipaketteja VAIN viikon ajan (7 vrk) saapumisilmoituksesta!

  1. Nouto omasta Postista – 7,95 €

Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostilla ja/tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa omasta postitoimipaikastasi. Posti säilyttää pakettiasi 14 päivää saapumispäivästä laskettuna.

  1. Nouto Postin pakettiautomaatista –  7,95 €

Voit etsiä haluamasi pakettiautomaatin postinumeroa käyttäen. Voit valita minkä tahansa Postin pakettiautomaateista, missä päin Suomea tahansa. Saat saapumisilmoituksen ja lokeron avauskoodin tekstiviestillä heti kun paketti on noudettavissa, joten muista ehdottomasti tallentaa puhelinnumerosi asiakastietoihisi. Huomioithan, että Posti säilyttää pakettiasi pakettiautomaatissa VAIN viikon, joten muista noutaa pakettisi ajoissa. Mikäli pakettisi on niin suuri, ettei se mahdu pakettiautomaattiin, vie Posti pakettisi lähimpään postiin ja lähettää sinulle tiedon asiasta.

  1. Nouto valitsemastasi Postista –  7,95 €

Valitse haluamasi Postin palvelupiste postinumerolla hakien. Näitä ovat Postin kaikki palvelupisteet, jotka sijaitsevat Postin omissa tiloissa, kioskeissa tai vähittäiskaupoissa. Saat saapumisilmoituksen paketista tekstiviestinä, sähköpostilla ja/tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa.


Toimitusaika

Kokonaistoimitusaika on 2-10 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-2 työpäivän sisällä siitä kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.

Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: http://www.posti.fi

Seurantakoodi saapuu asiakkaalle sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.


Ulkomaan toimitukset

Näet ulkomaan toimituksen hinnan, kun täytät toimitusosoite –kentän. Toimitusmaksu määräytyy Postin silloisten hinnastojen mukaan.

Huomioithan, että ulkomaille toimitetuilla paketeilla EI ole veloituksetonta vaihto- ja palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa ulkomaille toimitetun paketin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@halooshop.fi

Poikkeukset toimitusajoissa:

Tuotteet, joita ei ole saatavissa postituspäivään mennessä, täytyy tilata uudelleen. Suosittelemme ennakkotilaustuotteiden tilaamista erikseen juuri tämän takia. Emme lähetä jälkitoimituksia automaattisesti. Uusien tuotteiden julkaisun aikaan voi varastollamme ilmetä ruuhkaa johtuen suurista tilausmääristä. Tällöin tilausten toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi.


Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Sinulla on siis oikeus perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta laskien.
 Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen on sinulle maksutonta, kun toimit alla kerrottujen ohjeiden mukaisesti. Maksat siis vain tilauksen ensimmäisen postikulun tilatessa, muuten sinulle ei tule postikuluja vaihdosta tai palautuksesta. HUOM! Mikäli palautat tuotteet, niin palautamme sinulle tuotteiden hinnan, mutta emme maksamasi postikulun hintaa. Sinun tulee palauttaa tuotteet sekä palautuslomake meille täytettynä 14 päivän määräajan sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli et nouda tilaustasi 14 vuorokauden sisällä sen saapumisesta ja tilaus palautetaan meille, laskutamme sinulta tuotteen toimitus- ja palautuskulut. Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahasi takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi normaalisti 7-10 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta laskien. Huom! Emme palauta toimituskuluja.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Palautus on sinulle ILMAINEN, kun käytät meidän Postin tunnustamme:

Logistiikkatunnus: 646821
Haloo Music Group Oy
Sähkötie 1
01510 Vantaa

HUOM! Palautukset vain Postin kautta.

Lue ja täytä palautuslomake huolellisesti ja lähetä se palautuksesi mukana meille. Tällöin palautus sujuu ilman ongelmia ja voimme käsitellä palautuksesi nopeasti. Muista pyytää Postin toimipisteestä kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Pestyjä, käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa / vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta / vaihtoa. Palauta tuotteet aina alkuperäisissä pakkauksissa, ja jos kyseessä on useamman tuotteen setti, palauta aina kaikki setin tuotteet. Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, mikäli kutistekalvo tai sinetti on poistettu: CD:t, LP:t, DVD:t, videot, audiokasetit tai ohjelmistot. Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta: Liput (esim. konsertit ja festivaalit), kaupanpäälliset, omien toiveidesi mukaan valmistetut tai muokatut tuotteet, alusvaatteet ja uima-asut, mikäli niitä on käytetty. Tuotteita voi sovittaa, mutta ei käyttää.

Asiakas hyväksyy tilaushetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli asiakas huomaa tilauksen vastaanottamisen jälkeen jonkin tilatun tuotteen hinnan muuttuneen (esimerkiksi alennusmyynnin vuoksi), ei asiakkaalla ole tuotteeseen palautusoikeutta ainoastaan saadakseen tuotteen halvemmalla hinnalla. HUOM!
 Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) HETI ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä välittömästi reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista. Sovita tilaamasi vaatteet välittömästi ne vastaanotettuasi. Jos palautat tuotteita maksutavalla lasku tehtyyn tilaukseen liittyen, huomioithan, että sinun täytyy maksaa laskun kokonaissumma miinus palautettavien tuotteiden arvo laskun eräpäivään mennessä! Lue vaatteiden pesu- ja hoito-ohjeet huolellisesti ja noudata niitä. Vastoin ohjeita pestyillä tuotteilla ei ole palautus-/vaihto-oikeutta. Jos vaihdat tuotteita maksutavalla lasku tehtyyn tilaukseen liittyen, huomioithan, että sinun täytyy maksaa laskun kokonaissumma kokonaisuudessaan laskun eräpäivään mennessä! Kaikki palautukset tulee tehdä Postin kautta käyttäen yllä kerrottua asiakaspalautusosoitetta sekä palautuskoodia, jolloin palautus on sinulle ILMAINEN. Mikäli asiakas jättää useamman tilauksen noutamatta, pidätämme oikeuden vaatia tulevista tilauksista etukäteismaksua tai olla enää lähettämättä asiakkaalle tilauksia.

Palautuskaavakkeen voit ladata täältä!


Kampanja- ja alennuskoodit

Tarjoamme välillä asiakkaillemme kampanja- ja alennuskoodeja, joilla voi esimerkiksi saada tilauksesta alennusta tai ilmaiset toimituskulut. Jos sinulla on koodi ja haluat käyttää sen, toimi seuraavasti:

  • Koodi käytetään lisäämällä tuotteet normaalisti ostoskoriin, antamalla sen jälkeen ”Lahjakortti- / Kupongin koodi” -kenttään koodi ja painamalla ”Käytä”-nappia, joilloin koodin antama etu tulee mukaan tilaukseen.

HUOM!

  • Jos palautat tilattuja tuotteita ja tilauksesi arvo laskee koodin kohdalla mainitun minimitilausrajan alle, ei koodin etu ole enää voimassa.
  • Huomioi isot ja pienet merkit. Kirjoita koodi täsmälleen samalla tavalla kuin se on esitetty.
  • Muista tarkastaa koodin voimassaoloaika.
  • Ilmaisiin postikuluihin oikeuttavaa koodia käytettäessä asiakas joutuu kuitenkin maksamaan mahdollisen laskutuslisämaksun tilatessaan laskulla.
  • Tilauksen yhteydessä voi käyttää vain yhden kampanja- / alennuskoodin.
  • Euro- ja %-määräiset alennuskoodit koskevat ainoastaan tuotteiden hintoja, ei postikuluja.

Kauppasopimuksen toteuttaminen

Yleensä kauppasopimus päättyy meidän toimittaessamme tilauksen asiakkaalle. Jos olet antanut sähköpostiosoitteen, saat ilmoituksen tilauksen vastaanottamisesta. Hyväksymällä ja toimittamalla tilauksesi kuljetettavaksi meidän osuutemme kauppasopimuksesta on täytetty. Meillä on kuitenkin tarvittaessa oikeus päättää kauppasopimus myös muilla sopivilla tavoilla, kuten esimerkiksi perumalla tilaus ja maksamalla asiakkaan meille maksama summa takaisin.


Vahingoittuneet lähetykset

Varmista vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vahingoittumaton (tarvittaessa avaa paketti Postin virkailijan läsnä ollessa ja tarkasta sisältö). Älä ikinä lunasta vahingoittunutta pakettia (esim. repeytynyttä pakettia), koska näin toimimalla hyväksyt vahingoittuneiden tuotteiden vastaanottamisen! Mikäli paketti on vahingoittunut tai avattu, tee aina asiasta reklamaatio heti Postin toimipisteessä.


Rekisteröityminen & tietosuoja

Yleistä

Kaikki tiedot, joita tarvitaan tilauksen käsittelyyn, tallennetaan tietokantaamme.

Tilatessasi meiltä hyväksyt tilaamisen yhteydessä antamiesi tietojen tallentamisen ja sen, että Halooshopin omistaja Haloo Music Group voi käyttää niitä mm. markkinointitarkoituksiin (esimerkiksi lähettämällä sähköpostitse tarjouksia tai tietoa uutuksista).

Rekisteröityminen

Tarjoamme mahdollisuuden rekisteröityä ilmaiseksi ja tallentaa tarvittavat henkilötiedot käyttäjätunnuksen ja salasanan taakse. Näin tiedot ovat aina valmiina tilauksen tekoa varten. Asiakastilin luominen tekee tilaamisestasi helpompaa:

  • Ostoskorissasi olevat tuotteet tallennetaan tilillesi, joten voit tulla myöhemmin takaisin viimeistelemään tilauksesi.
  • Sinun ei enää tarvitse antaa henkilötietojasi tilatessasi.
  • Pääset tarkastelemaan ja muuttamaan henkilötietojasi ”Oma tili” -linkistä.

Rekisteröityminen on ilmaista eikä velvoita tilausten tekemiseen.

Voit lopettaa asiakastilisi milloin tahansa. Voit tehdä sen ”Oma tili” -sivulla kohdassa ”Henkilötiedot” (sinun täytyy ensin kirjautua sisään tilillesi). Lopettaaksesi tilin klikkaa ”Poista asiakastilini” -nappia.


Muuta tärkeää

  • Kaikki tuotteet postitetaan Suomessa sijaitsevalta varastoltamme.
  • Halooshop.fi toimittaa tilauksia myös Suomen ulkopuolelle. Ulkomaan toimitusmaksut toteutuvat Postin hinnaston mukaan
  • Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) heti ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista.
  • Tilausvahvistusviestit lähetetään oletuksena HTML-muodossa, joten kun teet tilauksen, salli sähköpostiohjelmasi ottaa vastaan HTML-viestejä. Mikäli saat tyhjän tilausvahvistusviestin tai sinulla on muuten ongelmia tilausvahvistusviestien vastaanottamisen kanssa, ota mehin yhteyttä.
  • Erikoistarjousten voimassaoloaika kerrotaan aina verkkokaupassa.
  • Erikoistarjoukset ovat lyhytaikaisia tarjouksia emmekä voi aina taata tuotteiden saatavuutta. Tarjoukset ovat voimassa vain niin kauan kuin tuotteita on varastossa.
  • Kaikkien tilausten kohdalla sovelletaan ehtojamme.
  • Ellei toisin ole mainittu, kaikki tekstiilit ovat 100 % puuvillaa.
  • Kaikki tilaukseen liittyvät tiedot tallennetaan Halooshopin tietojärjestelmään, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille, paitsi välttämättömissä tapauksissa, kuten tilauksen toimittamiseksi.
  • Emme vastaa minkäänlaisista tuotteidemme väärinkäytöistä.
  • Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron 24 % (kirjat ja lehdet 10 %).
 Tilaushetkellä verkkokaupassa näkyvä hinta on lainvoimainen hinta, sivustolla olevia virheitä lukuun ottamatta.
  • Painoteknisistä syistä johtuen kuvien värisävyt voivat joissakin tapauksissa poiketa hieman todellisesta.
  • Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus siirtyy ostajalle vasta, kun ne on kokonaan maksettu.
  • Kaikki informaatio sivuillamme on suojattu tekijänoikeuslailla. Kaikenlainen kopiointi ja lainaaminen vaativat julkaisijan luvan.

Yritystiedot

Asiakaspalvelu: info@halooshop.fi

Haloo Music Group Oy
Y-tunnus: 2589856-6

Virallinen fanituotekauppa