Viralliset fanituotteet: Haloo Helsinki!, Ellips, STEREO, Michael Monroe & Hanoi Rocks

Toimitusehdot – Terms of Delivery

Terms of delivery in English below

Maksutavat

Kaikki tuotteiden hinnat ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron 24% (kirjat ja lehdet 10%). Tuotteiden hintojen lisäksi veloitamme toimituskulut sekä mahdollisen laskutuskulun.

Käytössäsi olevat maksutavat:

  1. Verkkopankit (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia,
    Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken)
  2. Korttimaksut (Visa, MasterCard, American Express)
  3. Collector lasku – laskutuskulu 2,95 €. Lue Collector laskusta lisää Paytrailin sivuilta.
  4. MobilePay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Otathan reklamaatiotapauksissa ensisijaisesti yhteyttä kaupan asiakaspalveluun.


Toimitustavat ja -kulut

Haloo Shopin tilaukset toimittaa Suomen Posti, Matkahuolto ja DB Schenker. Voit valita haluamasi toimitustavan siirtyessäsi maksamaan tilausta kassalle ostoskorisi kautta.

POSTI

Huomioithan, että Posti säilyttää postipaketteja VAIN viikon ajan (7 vrk) saapumisilmoituksesta!

  1. Postipaketti, nouto Postin palvelupisteestä – alkaen 7,35 €

Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostilla ja/tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa omasta postitoimipaikastasi/valitsemastasi Postin palvelupisteestä. Posti säilyttää pakettiasi vain 7 vuorokautta saapumispäivästä laskettuna. Paketti toimitetaan sinua lähinnä olevaan Postin toimipisteeseen. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

  1. Postipaketti, nouto Postin pakettiautomaatista – alkaen  7,35 €

Voit etsiä haluamasi pakettiautomaatin postinumeroa käyttäen. Voit valita minkä tahansa Postin pakettiautomaateista, missä päin Suomea tahansa. Saat saapumisilmoituksen ja lokeron avauskoodin tekstiviestillä heti kun paketti on noudettavissa, joten muista ehdottomasti tallentaa puhelinnumerosi asiakastietoihisi. Huomioithan, että Posti säilyttää pakettiasi pakettiautomaatissa vain 7 vuorokautta saapumispäivästä laskettuna, joten muista noutaa pakettisi ajoissa. Mikäli pakettisi on niin suuri, ettei se mahdu pakettiautomaattiin, vie Posti pakettisi lähimpään Postiin ja lähettää sinulle tiedon asiasta. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

Kokonaistoimitusaika Postipaketille on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-3 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.
Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi
Seurantakoodi saapuu asiakkaalle sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.

  1. Pikkupaketti –  5,60 €

Pikkupaketti tulee kätevästi suoraan omaan postiluukkuusi tai -laatikkoosi muun postin mukana.
Pikkupaketin maksimipaino on verkkokaupassamme <0,5 kg ja sillä on tietyt maksimimitat (35 x 25 x 3 cm), joten kaikkia alle 0,5 kg tuotteita ei pysty tilaamaan pikkupakettina.

Kokonaistoimitusaika Pikkupaketille on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 2-4 arkipäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.
Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi
Seurantakoodi saapuu asiakkaalle sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.

Postin tilausten kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi

MATKAHUOLTO

  1. XXS-paketti – 4,90 €

XXS-paketin maksimipaino on verkkokaupassamme <0,5 kg ja sillä on tietyt maksimimitat (40 x 25 x 3 cm), joten kaikkia alle 0,5 kg tuotteita ei pysty tilaamaan pikkupakettina.

Paketin säilytysaika 7 vrk.

  1. Lähellä-paketti – alkaen 6,80 €

Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan noutopisteeseen arviolta 1–3 arkivuorokauden kuluessa paketin lähettämisestä. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

Kokonaistoimitusaika on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-3 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.

Matkahuollon tilausten kulkua voi seurata osoitteessa: www.matkahuolto.fi

DB SCHENKER 

Noutopistepaketti – alkaen 6,50 €

Paketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan DB Schenker -noutopisteeseen, ja paketin saapumisesta tulee ilmoitus tekstiviestitse.

Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

Kokonaistoimitusaika on 3-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 2-5 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.

Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: https://www.dbschenker.com/fi-fi


Poikkeukset toimitusajoissa

Tuotteet, joita ei ole saatavissa postituspäivään mennessä, täytyy tilata uudelleen. Suosittelemme ennakkotilaustuotteiden tilaamista erikseen juuri tämän takia. Emme lähetä jälkitoimituksia automaattisesti.

Uusien tuotteiden julkaisun aikaan voi varastollamme ilmetä ruuhkaa johtuen suurista tilausmääristä. Tällöin tilausten toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi.


Ulkomaan toimitukset

Posti Parcel Connect: alkaen 8,60 €

Toimitusmaat:

Alankomaat
Belgia
Bulgaria
Espanja
Iso-Britannia
Itävalta
Latvia
Liettua
Luxemburg
Portugali
Puola
Ruotsi
Saksa
Slovakia
Slovenia
Tanska
Tšekki
Unkari
Viro

Posti Priority Parcel: alkaen 17,50 €

Toimitusmaat:

Priority Parcel -paketteja toimitetaan lähes kaikkiin maailman maihin. Voit tarkistaa oman maasi tilanteen kun viet ostoksesi ostoskoriin ja valitset sieltä toimitusmaan.

Näet ulkomaantoimituksen tarkemman hinnan, kun täytät toimitusosoite-kentän. Toimitusmaksu määräytyy Postin hinnastojen mukaan.

Kokonaistoimitusaika ulkomaan paketeille on 5-20 arkipäivää. Tilaus saapuu perille 1-15 arkipäivän kuluttua siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.

Huomioithan, että ulkomaille toimitetuilla paketeilla EI ole veloituksetonta vaihto- ja palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa ulkomaille toimitettuja tuotteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info(a)halooshop.fi


Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Sinulla on siis oikeus perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen on sinulle maksutonta, kun toimit alla olevien ohjeiden mukaisesti. HUOM! Mikäli palautat tuotteet, niin palautamme sinulle tuotteiden hinnan, mutta emme maksamasi toimituskulun hintaa. Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli et nouda tilaustasi määräaikaan mennessä ja tilaus palautuu meille, laskutamme sinulta tuotteen toimitus- ja palautuskulut (palautuskulujen hinta kotimaan paketeissa 9,90 €, sis alv 24 %).

Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahat takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi normaalisti 7-10 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta. Huom! Emme palauta toimituskuluja.

Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alenemisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Tuotteita voi sovittaa, mutta ei käyttää. Pestyjä, käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa/vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta/vaihtoa. Palauta tuotteet aina alkuperäisissä pakkauksissa, ja jos kyseessä on useamman tuotteen setti, palauta aina kaikki setin tuotteet.

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, mikäli tuotetta suojaava muovi tai sinetti on poistettu: CD:t, LP:t, DVD:t, Blu-ray:t tai audiokasetit.
Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta: liput (esim. konsertit ja festivaalit), kaupanpäälliset, omien toiveidesi mukaan valmistetut tai muokatut tuotteet, alusvaatteet ja uima-asut, mikäli niitä on käytetty.

Asiakas hyväksyy tilaushetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli asiakas huomaa tilauksen vastaanottamisen jälkeen jonkin tilatun tuotteen hinnan muuttuneen (esimerkiksi alennusmyynnin vuoksi), ei asiakkaalla ole tuotteeseen palautusoikeutta ainoastaan saadakseen tuotteen halvemmalla hinnalla. HUOM! Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) HETI ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä välittömästi reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista. Sovita tilaamasi vaatteet välittömästi ne vastaanotettuasi.

Luethan vaatteiden pesu- ja hoito-ohjeet huolellisesti ja noudatat niitä. Vastoin ohjeita pestyillä tuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta.

Kun haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, toimi näin:

Pakkaa palautettavat tuotteet hyvin ja laita palautuslomake palautuksesi mukaan. Palautuslomakkeen saat ladattua ja tulostettua täältä!
Mikäli et voi tulostaa palautuslomaketta, voit kirjoittaa tiedot käsin ja laittaa käsinkirjoitetun palautuslomakkeen palautuksesi mukaan.

Ilmoita sähköpostitse info(a)halooshop.fi seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Tilausnumero
  • Mitä tuotteita olet palauttamassa tai vaihtamassa (ja mihin tuotteeseen vaihdat)
  • Palautetun paketin Postin seurantatunnus

HUOM! Ilmoittamattomasta palautuksesta veloitetaan käsittelykulu 9,90 €.

Kaikki palautukset tulee tehdä Postin kautta käyttäen asiakaspalautusosoitettamme, jolloin palautus on sinulle ILMAINEN.

Asiakaspalautusosoite:

Logistiikkatunnus: 658389
Haloo Music Group Oy
Lyhtytie 19, varasto 12
00750 Helsinki

Muista pyytää Postin toimipisteestä kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Jos palautat tuotteita maksutavalla Collector lasku tehdystä tilauksesta, huomioithan, että sinun tulee maksaa laskun kokonaissumma miinus palautettavien tuotteiden arvo laskun eräpäivään mennessä!

Mikäli asiakas jättää useamman tilauksen noutamatta, pidätämme oikeuden vaatia tulevista tilauksista etukäteismaksua tai olla enää lähettämättä asiakkaalle tilauksia.


Kampanja- ja alennuskoodit

Tarjoamme välillä asiakkaillemme kampanja- ja alennuskoodeja, joilla voi esimerkiksi saada tilauksesta alennusta tai ilmaiset toimituskulut. Jos sinulla on koodi ja haluat käyttää sen, toimi seuraavasti:

  • Koodi käytetään lisäämällä tuotteet normaalisti ostoskoriin, antamalla sen jälkeen ”Kuponkikoodi” -kenttään koodi ja painamalla ”Lisää koodi”-nappia, jolloin koodin etu rekisteröityy tilaukseesi.

HUOM!

  • Jos palautat tilattuja tuotteita ja tilauksesi arvo laskee koodin kohdalla mainitun minimitilausrajan alle, ei koodin etu ole enää voimassa.
  • Kirjoita koodi täsmälleen samalla tavalla kuin se on esitetty. Huomioi isot ja pienet kirjaimet.
  • Muista tarkastaa koodin voimassaoloaika.
  • Euro- ja %-määräiset alennuskoodit koskevat ainoastaan tuotteiden hintoja, eivät toimituskuluja.
  • Ilmaisiin toimituskuluihin oikeuttavaa koodia käytettäessä asiakas joutuu kuitenkin maksamaan mahdollisen laskutuskulun tilatessaan laskulla.
  • Tilauksen yhteydessä voi käyttää vain yhden kampanjakoodin.

Kauppasopimuksen toteuttaminen

Yleensä kauppasopimus päättyy meidän toimittaessamme tilauksen asiakkaalle. Jos olet antanut sähköpostiosoitteen, saat ilmoituksen tilauksen vastaanottamisesta. Hyväksymällä ja toimittamalla tilauksesi kuljetettavaksi meidän osuutemme kauppasopimuksesta on täytetty. Meillä on kuitenkin tarvittaessa oikeus päättää kauppasopimus myös muilla sopivilla tavoilla, kuten esimerkiksi perumalla tilaus ja maksamalla asiakkaan meille maksama summa takaisin.


Vahingoittuneet lähetykset

Varmista vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vahingoittumaton (tarvittaessa avaa paketti toimituksen hoitaneen tahon virkailijan läsnä ollessa ja tarkasta sisältö). Älä ikinä lunasta vahingoittunutta pakettia (esim. repeytynyttä pakettia), koska näin toimimalla hyväksyt vahingoittuneiden tuotteiden vastaanottamisen! Mikäli paketti on vahingoittunut tai avattu, tee aina asiasta reklamaatio heti Postin tai Matkahuollon toimipisteessä tai DB Schenkerille.


Rekisteröityminen ja tietosuoja

Yleistä

Kaikki tiedot, joita tarvitaan tilauksen käsittelyyn, tallennetaan tietokantaamme.

Tilatessasi meiltä hyväksyt tilaamisen yhteydessä antamiesi tietojen tallentamisen ja sen, että Halooshopin omistaja Haloo Music Group voi käyttää niitä mm. markkinointitarkoituksiin (esimerkiksi lähettämällä sähköpostitse tarjouksia tai tietoa uutuksista).

Rekisteröityminen

Tarjoamme mahdollisuuden rekisteröityä ilmaiseksi ja tallentaa tarvittavat henkilötiedot käyttäjätunnuksen ja salasanan taakse. Näin tiedot ovat aina valmiina tilauksen tekoa varten. Asiakastilin luominen tekee tilaamisesta helpompaa:

  • Ostoskorissasi olevat tuotteet tallennetaan tilillesi, joten voit tulla myöhemmin takaisin viimeistelemään tilauksesi.
  • Sinun ei enää tarvitse erikseen syöttää henkilötietojasi tilatessasi.
  • Pääset tarkastelemaan ja muuttamaan henkilötietojasi ”Oma tili” -linkistä.

Rekisteröityminen on ilmaista eikä velvoita tilausten tekemiseen.

Voit lopettaa asiakastilisi milloin tahansa. Voit tehdä sen kirjauduttuasi ”Oma tili” -sivulla kohdassa ”Henkilötiedot”. Lopettaaksesi tilin klikkaa ”Poista asiakastilini” -nappia.


Muuta tärkeää

  • Kaikki tuotteet postitetaan Suomessa sijaitsevalta varastoltamme.
  • Halooshop.fi toimittaa tilauksia myös Suomen ulkopuolelle. Ulkomaan toimitusmaksut toteutuvat Postin hinnaston mukaan
  • Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) heti ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista.
  • Tilausvahvistusviestit lähetetään oletuksena HTML-muodossa, joten kun teet tilauksen, salli sähköpostiohjelmasi ottaa vastaan HTML-viestejä. Mikäli saat tyhjän tilausvahvistusviestin tai sinulla on muuten ongelmia tilausvahvistusviestien vastaanottamisen kanssa, ota mehin yhteyttä.
  • Erikoistarjousten voimassaoloaika kerrotaan aina verkkokaupassa.
  • Erikoistarjoukset ovat lyhytaikaisia tarjouksia emmekä voi aina taata tuotteiden saatavuutta. Tarjoukset ovat voimassa vain niin kauan kuin tuotteita on varastossa.
  • Kaikkien tilausten kohdalla sovelletaan ehtojamme.
  • Ellei toisin ole mainittu, kaikki tekstiilit ovat 100 % puuvillaa.
  • Kaikki tilaukseen liittyvät tiedot tallennetaan Halooshopin tietojärjestelmään, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille, paitsi välttämättömissä tapauksissa, kuten tilauksen toimittamiseksi.
  • Emme vastaa minkäänlaisista tuotteidemme väärinkäytöistä.
  • Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron 24 % (kirjat ja lehdet 10 %). Tilaushetkellä verkkokaupassa näkyvä hinta on lainvoimainen hinta, sivustolla olevia virheitä lukuun ottamatta.
  • Painoteknisistä syistä johtuen kuvien värisävyt voivat joissakin tapauksissa poiketa hieman todellisista.
  • Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus siirtyy ostajalle vasta, kun ne on kokonaan maksettu.
  • Kaikki informaatio sivuillamme on suojattu tekijänoikeuslailla. Kaikenlainen kopiointi ja lainaaminen vaativat julkaisijan luvan.

Yritystiedot

Asiakaspalvelu: info(a)halooshop.fi

Haloo Music Group Oy
Y-tunnus: 2589856-6

 


Terms of delivery

Payment options

All prices are in euros and include VAT 24% (VAT of books and magazines 10%). In addition to the product prices’ a delivery fee is charged, plus an invoicing fee where applicable. Halooshop accepts the following payment options:

  • Online bank payment (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken)
  • Card payments (Visa, MasterCard, American Express)
  • Walley invoice – invoicing fee 2,95€ in Nordic Countries
  • MobilePay – requires a Finnish phone number

Payments are processed by payment brokerage service Paytrail Ltd (business ID 2122839-7) in cooperation with Finnish banks and credit institutions. Paytrail Ltd appears as the recipient of the payment on the bank statement or card invoice and forwards the payment to the merchant. Paytrail Ltd is a licensed payment institution.
Paytrail Ltd, business ID in Finland 2122839-7

Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Phone 0207 181830

www.paytrail.com

In matters regarding product complaints contact Halooshop.

Delivery options and fees

Halooshop’s packages abroad are delivered by Posti.

Deliveries abroad

Posti Parcel Connect: from 8,60€

Countries Halooshop delivers to: The Netherlands, Belgium, Bulgaria, Spain, The Great Britain, Austria, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Portugal, Poland, Germany, Slovakia, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Estonia.

Posti Priority Parcel: from 17,50€

Priority Parcels are delivered to almost everywhere globally. You can check if this option is available to your country by adding a product to cart and selecting the delivery country. Specific prize is calculated after you fill in your delivery address. The prices are set by Posti.

Total delivery time for parcels abroad is around 5 to 20 business days. Your order will be delivered to you in 1–15 business days after it has been sent from our warehouse.

Please note that orders delivered abroad CAN NOT be changed or returned free of charge. If you wish to return an order from outside Finland, please contact our customer service: info(at)halooshop.fi.

Company information

Haloo Music Group Ltd

Business ID in Finland  2589856-6

 

Registering and data protection

All information needed to process an order will be saved in our database. When you order from Halooshop you agree your information to be saved and that Halooshop and Haloo Music Group can use your information for marketing purposes (e.g., by sending you offers and news via email).

Registering an account

By registering a free account at Halooshop your information will be saved behind a username and a password, making placing an order easier.

With a customer account you

  • Can save products in your cart and come back later to finish your order
  • Do not need to fill in your delivery information again with every order
  • Can see and change your information at “Oma tili” (own account) link

Registering is free and does not require placing orders. You can quit your account any time. You can do this after logging in via the “Oma tili” page. Choose “Henkilötiedot” (personal information) and click “Poista asiakastilini” (delete my account) button.

HALOO SHOP!