Viralliset fanituotteet: Haloo Helsinki!, Ellips ja STEREO

Toimitusehdot – Terms of Delivery

Terms of delivery in English below

Maksutavat

Kaikki tuotteiden hinnat ovat euroina ja sisältävät arvonlisäveron 24% (kirjat ja lehdet 10%). Tuotteiden hintojen lisäksi veloitamme toimituskulut sekä mahdollisen laskutuskulun.

Käytössäsi olevat maksutavat:

  1. Verkkopankit (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia,
    Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken)
  2. Korttimaksut (Visa, MasterCard, American Express)
  3. Walley-lasku, jossa laskutuskulu 2,95 €. Lue Collector laskusta lisää Paytrailin sivuilta.
  4. MobilePay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7), joka näkyy tiliotteella maksun saajana. Paytrail Oj toimii yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Otathan reklamaatiotapauksissa ensisijaisesti yhteyttä kaupan asiakaspalveluun.


Toimitustavat ja -kulut

Haloo Shopin tilaukset toimittaa Suomen Posti, Matkahuolto ja DB Schenker. Voit valita haluamasi toimitustavan siirtyessäsi maksamaan tilausta kassalle ostoskorisi kautta.

POSTI

  1. Postipaketti, nouto Postin palvelupisteestä – alkaen 8,12 € 

Huomioithan, että Posti säilyttää postipaketteja VAIN viikon ajan (7 vrk) saapumisilmoituksesta!

Saat Postilta saapumisilmoituksen joko tekstiviestinä, sähköpostilla, OmaPosti-sovellukseen tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Postin palvelupisteestä. Posti säilyttää pakettiasi vain 7 vuorokautta saapumispäivästä laskettuna. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan. Huomioithan, että puhelinnumerosi on oikein tilaustiedoissasi saapumisilmoitusta varten.

Kokonaistoimitusaika Postipaketille on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-3 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.
Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi
Seurantakoodin saat sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.

  1. Postipaketti, nouto Postin pakettiautomaatista – alkaen  8,12 €

Huomioithan, että Posti säilyttää postipaketteja VAIN viikon ajan (7 vrk) saapumisilmoituksesta!

Voit etsiä haluamasi pakettiautomaatin postinumeroa käyttäen. Voit valita minkä tahansa Postin pakettiautomaateista. Saat Postilta saapumisilmoituksen ja lokeron avauskoodin joko tekstiviestinä, sähköpostilla, OmaPosti-sovellukseen tai kirjeitse heti kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Postin palvelupisteestä. Posti säilyttää pakettiasi vain 7 vuorokautta saapumispäivästä laskettuna. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan. Huomioithan, että puhelinnumerosi on oikein tilaustiedoissasi saapumisilmoitusta varten. Mikäli pakettisi on niin suuri, ettei se mahdu pakettiautomaattiin, vie Posti pakettisi lähimpään Postiin ja lähettää sinulle tiedon asiasta. Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

Kokonaistoimitusaika Postipaketille on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 1-3 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.
Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi
Seurantakoodin saat sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.

  1. Pikkupaketti –  6,26 €

Pikkupaketti tulee kätevästi suoraan omaan postiluukkuusi tai -laatikkoosi muun postin mukana. Pikkupaketin maksimipaino on verkkokaupassamme 0,5 kg ja sillä on tietyt maksimimitat (35 x 25 x 3 cm), joten kaikkia alle 0,5 kg tuotteita ei pysty tilaamaan Pikkupakettina.

Kokonaistoimitusaika Pikkupaketille on 2-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 2-4 arkipäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.
Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: www.posti.fi
Seurantakoodin saat sähköpostitse, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme.

MATKAHUOLTO

  1. XXS-paketti – 5,4 €

XXS-paketin maksimipaino on verkkokaupassamme 0,5 kg ja sillä on tietyt maksimimitat (40 x 25 x 3 cm), joten kaikkia alle 0,5 kg tuotteita ei pysty tilaamaan pikkupakettina.

Saat Matkahuollolta saapumisilmoituksen joko tekstiviestinä tai sähköpostilla heti kun paketti on noudettavissa valitsemastasi Matkahuollon palvelupisteestä. Matkahuolto säilyttää pakettiasi vain 7 vuorokautta saapumispäivästä laskettuna. Huomioithan, että puhelinnumerosi on oikein tilaustiedoissasi saapumisilmoitusta varten.
Matkahuolto XXS-pakettisi kulkua voit seurata osoitteessa www.matkahuolto.fi

DB SCHENKER 

Noutopistepaketti – alkaen 7,63 €

Paketti toimitetaan asiakkaan valitsemaan DB Schenker -noutopisteeseen, ja paketin saapumisesta tulee ilmoitus tekstiviestitse tai sähköpostilla. Huomioithan, että puhelinnumerosi on oikein tilaustiedoissasi saapumisilmoitusta varten.

Toimituksen hinta määräytyy paketin painon mukaan.

Kokonaistoimitusaika on 3-12 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta alkaen. Tilauksesi saapuu perille yleensä 2-5 työpäivän sisällä siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme.

Tilauksen kulkua voi seurata osoitteessa: https://www.dbschenker.com/fi-fi


Poikkeukset toimitusajoissa

Mikäli tilaat ennakkotilaustuotteen, toimitetaan kaikki tilauksesi tuotteet vasta, kun ennakkotilaustuote on ilmestynyt. Mikäli toivot saavasi tilauksesi muut tuotteet aiemmin, tulee sinun tehdä näistä erillinen tilaus. Ennakkotilaustuotteet on selkeästi merkitty verkkokaupassa.

Uusien tuotteiden julkaisun aikaan voi varastollamme ilmetä ruuhkaa johtuen suurista tilausmääristä. Tällöin tilausten toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi.


Ulkomaan toimitukset

Posti Parcel Connect: alkaen 12,28 €

Toimitusmaat:

Alankomaat
Belgia
Bulgaria
Espanja
Iso-Britannia
Itävalta
Latvia
Liettua
Luxemburg
Portugali
Puola
Ruotsi
Saksa
Slovakia
Slovenia
Tanska
Tšekki
Unkari
Viro

Posti Priority Parcel: alkaen 26,30 €

Toimitusmaat:

Priority Parcel -paketteja toimitetaan lähes kaikkiin maailman maihin. Voit tarkistaa oman maasi tilanteen kun viet ostoksesi ostoskoriin ja valitset sieltä toimitusmaan.

Näet ulkomaantoimituksen tarkemman hinnan, kun täytät toimitusosoite-kentän. Toimitusmaksu määräytyy Postin hinnastojen mukaan.

Kokonaistoimitusaika ulkomaan paketeille on 5-20 arkipäivää. Tilaus saapuu perille 1-15 arkipäivän kuluttua siitä, kun olemme lähettäneet tilauksen varastoltamme. Huomioithan, että puhelinnumerosi ja sähköpostisi ovat oikein tilaustiedoissasi saapumisilmoitusta varten.

Huomioithan, että ulkomaille toimitetuilla paketeilla EI ole veloituksetonta vaihto- ja palautusoikeutta. Mikäli haluat palauttaa ulkomaille toimitettuja tuotteita, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info(a)halooshop.fi


Vaihto- ja palautusoikeus

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Voit perua tilauksesi, vaihtaa tuotteita korvaaviin tuotteisiin tai palauttaa tuotteita ilman erillistä syytä 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen on sinulle maksutonta, kun toimit alla olevien ohjeiden mukaisesti. HUOM! Emme palauta toimituskuluja. Tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Mikäli et nouda tilaustasi määräaikaan mennessä ja tilaus palautuu meille, laskutamme sinulta tuotteen toimitus- ja palautuskulut (palautuskulujen hinta kotimaan paketeissa 9,90 €, sis alv 24 %).

Jos haluat vaihtaa palauttamiasi tuotteita korvaaviin tuotteisiin, toimitamme vaihtotuotteet sinulle veloituksetta. Mikäli haluat palauttamistasi tuotteista rahat takaisin, maksamme hyvityksen tilillesi normaalisti 7-10 arkipäivän sisällä palautuksen vastaanottamisesta. Huom! Emme palauta toimituskuluja.

Tuotteita voi sovittaa, mutta ei käyttää. Pestyjä tai käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja tai meikkiä, emme voi hyväksyä palautusta tai vaihtoa. Palauta tuotteet aina alkuperäisissä pakkauksissa, ja jos kyseessä on useamman tuotteen setti, palauta aina kaikki setin tuotteet.

Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa, mikäli tuotetta suojaava muovi tai sinetti on poistettu: CD:t, LP:t, DVD:t, Blu-ray:t tai audiokasetit.

Seuraavilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta: liput (esim. konsertit ja festivaalit), kaupanpäälliset, omien toiveidesi mukaan valmistetut tai muokatut tuotteet, alusvaatteet ja uima-asut, mikäli niitä on käytetty.

Asiakas hyväksyy tilaushetkellä voimassa olevat hinnat. Mikäli asiakas huomaa tilauksen vastaanottamisen jälkeen jonkin tilatun tuotteen hinnan muuttuneen (esimerkiksi alennusmyynnin vuoksi), ei asiakkaalla ole tuotteeseen palautusoikeutta ainoastaan saadakseen tuotteen halvemmalla hinnalla.

Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) HETI ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä välittömästi reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista. Sovita tilaamasi vaatteet välittömästi ne vastaanotettuasi.

Luethan vaatteiden pesu- ja hoito-ohjeet huolellisesti ja noudatat niitä. Vastoin ohjeita pestyillä tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Reklamaatiotapauksissa ole yhteydessä Halooshopin asiakaspalveluun joko meilitse info(at)halooshop.fi tai verkkosivun lomakkeen kautta. Liitä reklamaatioon kuva reklamoitavasta tuotteesta.

Kun haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, toimi näin:

Pakkaa palautettavat tuotteet hyvin ja laita palautuslomake palautuksesi mukaan. Palautuslomakkeen saat ladattua ja tulostettua täältä!
Mikäli et voi tulostaa palautuslomaketta, voit kirjoittaa tiedot käsin ja laittaa käsinkirjoitetun palautuslomakkeen palautuksesi mukaan.

Ilmoita sähköpostitse info(at)halooshop.fi seuraavat tiedot:

  • Nimi
  • Tilausnumero
  • Mitä tuotteita olet palauttamassa tai vaihtamassa (ja mihin tuotteeseen vaihdat)
  • Palautetun paketin Postin seurantatunnus

Ilmoittamattomasta palautuksesta veloitetaan käsittelykulu 9,90 €.

Kaikki palautukset tulee tehdä Postin kautta käyttäen asiakaspalautusosoitettamme, jolloin palautus on sinulle ilmainen.

Asiakaspalautusosoite:

Logistiikkatunnus: 658389
Haloo Music Group Oy
Lyhtytie 19, varasto 12
00750 Helsinki

Muista pyytää Postin toimipisteestä kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Jos palautat tuotteita Walley-laskulla tehdystä tilauksesta, huomioithan, että sinun tulee maksaa laskun kokonaissumma, josta on vähennetty palautettavien tuotteiden arvo laskun eräpäivään mennessä.

Mikäli asiakas jättää useamman tilauksen noutamatta, pidätämme oikeuden vaatia tulevista tilauksista etukäteismaksua tai olla enää lähettämättä asiakkaalle tilauksia.


Kampanja- ja alennuskoodit

Tarjoamme välillä asiakkaillemme kampanja- ja alennuskoodeja, joilla voi esimerkiksi saada tilauksesta alennusta tai ilmaiset toimituskulut. Jos sinulla on koodi ja haluat käyttää sen, toimi seuraavasti:

  • Koodi käytetään lisäämällä tuotteet normaalisti ostoskoriin, antamalla sen jälkeen ”Kuponkikoodi” -kenttään koodi ja painamalla ”Lisää koodi”-nappia, jolloin koodin etu rekisteröityy tilaukseesi.

HUOM!

  • Jos palautat tilattuja tuotteita ja tilauksesi arvo laskee koodin kohdalla mainitun minimitilausrajan alle, ei koodin etu ole enää voimassa.
  • Kirjoita koodi täsmälleen samalla tavalla kuin se on esitetty. Huomioi isot ja pienet kirjaimet.
  • Muista tarkastaa koodin voimassaoloaika.
  • Euro- ja %-määräiset alennuskoodit koskevat ainoastaan tuotteiden hintoja, eivät toimituskuluja.
  • Ilmaisiin toimituskuluihin oikeuttavaa koodia käytettäessä maksetaan normaalisti laskutuskulu laskulla tilatessa.
  • Tilauksen yhteydessä voi käyttää vain yhden kampanjakoodin.

Vahingoittuneet lähetykset

Varmista vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vahingoittumaton (tarvittaessa avaa paketti toimituksen hoitaneen tahon virkailijan läsnä ollessa ja tarkasta sisältö). Älä lunasta vahingoittunutta pakettia (esim. repeytynyttä pakettia), koska näin toimimalla hyväksyt vahingoittuneiden tuotteiden vastaanottamisen. Mikäli paketti on vahingoittunut tai avattu, tee aina asiasta reklamaatio heti Postin tai Matkahuollon toimipisteessä tai DB Schenkerille.


Rekisteröityminen ja tietosuoja

Yleistä

Kaikki tiedot, joita tarvitaan tilauksen käsittelyyn, tallennetaan tietokantaamme.

Tilatessasi meiltä hyväksyt tilaamisen yhteydessä antamiesi tietojen tallentamisen ja sen, että Halooshopin omistaja Haloo Music Group voi käyttää niitä mm. markkinointitarkoituksiin (esimerkiksi lähettämällä sähköpostitse tarjouksia tai tietoa uutuksista).

Rekisteröityminen

Rekisteröitymällä voit tallentaa tarvittavat henkilötiedot käyttäjätunnuksen ja salasanan taakse. Näin tiedot ovat aina valmiina tilauksen tekoa varten. Asiakastilin luominen tekee tilaamisesta helpompaa:

  • Ostoskorissasi olevat tuotteet tallennetaan tilillesi, joten voit tulla myöhemmin takaisin viimeistelemään tilauksesi.
  • Sinun ei enää tarvitse erikseen syöttää henkilötietojasi tilatessasi.
  • Pääset tarkastelemaan ja muuttamaan henkilötietojasi ”Oma tili” -linkistä.

Rekisteröityminen on ilmaista eikä velvoita tilausten tekemiseen.

Voit lopettaa asiakastilisi milloin tahansa. Voit tehdä sen kirjauduttuasi ”Oma tili” -sivulla kohdassa ”Henkilötiedot”. Lopettaaksesi tilin klikkaa ”Poista asiakastilini” -nappia.


Muuta

  • Kaikki tuotteet postitetaan Suomessa sijaitsevalta varastoltamme.
  • Halooshop.fi toimittaa tilauksia myös Suomen ulkopuolelle. Ulkomaan toimitusmaksut toteutuvat Postin hinnaston mukaan.
  • Tarkasta aina tilaamasi tuotteet (avaa myös mahdolliset pakkaukset) heti ne vastaanotettuasi. Tällöin voit tehdä reklamaation mahdollisista toimitusvirheistä tai hajonneista tuotteista.
  • Tilausvahvistusviestit lähetetään oletuksena HTML-muodossa, joten kun teet tilauksen, salli sähköpostiohjelmasi ottaa vastaan HTML-viestejä. Mikäli saat tyhjän tilausvahvistusviestin tai sinulla on muuten ongelmia tilausvahvistusviestien vastaanottamisen kanssa, ota mehin yhteyttä.
  • Erikoistarjousten voimassaoloaika kerrotaan aina verkkokaupassa.
  • Erikoistarjoukset ovat lyhytaikaisia tarjouksia emmekä voi aina taata tuotteiden saatavuutta. Tarjoukset ovat voimassa vain niin kauan kuin tuotteita on varastossa.
  • Kaikkien tilausten kohdalla sovelletaan ehtojamme.
  • Ellei toisin ole mainittu, kaikki tekstiilit ovat 100 % puuvillaa.
  • Kaikki tilaukseen liittyvät tiedot tallennetaan Halooshopin tietojärjestelmään, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille, paitsi välttämättömissä tapauksissa, kuten tilauksen toimittamiseksi.
  • Emme vastaa minkäänlaisista tuotteidemme väärinkäytöistä.
  • Kaikki hinnat ovat euroissa ja sisältävät arvonlisäveron 24 % (kirjat ja lehdet 10 %). Tilaushetkellä verkkokaupassa näkyvä hinta on lainvoimainen hinta, sivustolla olevia virheitä lukuun ottamatta.
  • Painoteknisistä syistä johtuen kuvien värisävyt voivat joissakin tapauksissa poiketa hieman todellisista.
  • Toimitettujen tuotteiden omistusoikeus siirtyy ostajalle vasta, kun ne on kokonaan maksettu.
  • Kaikki informaatio sivuillamme on suojattu tekijänoikeuslailla. Kaikenlainen kopiointi ja lainaaminen vaativat julkaisijan luvan.

Yritystiedot

Asiakaspalvelu: info(a)halooshop.fi

Haloo Music Group Oy
Y-tunnus: 2589856-6

 


Terms of delivery

Payment options

All prices are in euros and include VAT 24% (VAT of books and magazines 10%). In addition to the product prices’ a delivery fee is charged, plus an invoicing fee where applicable. Halooshop accepts the following payment options:

  • Online bank payment (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, Ålandsbanken)
  • Card payments (Visa, MasterCard, American Express)
  • Walley invoice – invoicing fee 2,95€ in Nordic Countries
  • MobilePay – requires a Finnish phone number

Payments are processed by payment brokerage service Paytrail Ltd (business ID 2122839-7) in cooperation with Finnish banks and credit institutions. Paytrail Ltd appears as the recipient of the payment on the bank statement or card invoice and forwards the payment to the merchant. Paytrail Ltd is a licensed payment institution.
Paytrail Ltd, business ID in Finland 2122839-7

Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä

Phone 0207 181830

www.paytrail.com

In matters regarding product complaints contact Halooshop.

Delivery options and fees

Halooshop’s packages abroad are delivered by Posti.

Deliveries abroad

Posti Parcel Connect: from 12,28 €

Countries Halooshop delivers to: The Netherlands, Belgium, Bulgaria, Spain, The Great Britain, Austria, Latvia, Lithuania, Luxemburg, Portugal, Poland, Germany, Slovakia, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Estonia.

Posti Priority Parcel: from 26,30 €

Priority Parcels are delivered to almost everywhere globally. You can check if this option is available to your country by adding a product to cart and selecting the delivery country. Specific prize is calculated after you fill in your delivery address. The prices are set by Posti.

Total delivery time for parcels abroad is around 5 to 20 business days. Your order will be delivered to you in 1–15 business days after it has been sent from our warehouse.

Please note that orders delivered abroad CAN NOT be changed or returned free of charge. If you wish to return an order from outside Finland, please contact our customer service: info(at)halooshop.fi.

Company information

Haloo Music Group Ltd

Business ID in Finland  2589856-6

 

Registering and data protection

All information needed to process an order will be saved in our database. When you order from Halooshop you agree your information to be saved and that Halooshop and Haloo Music Group can use your information for marketing purposes (e.g., by sending you offers and news via email).

Registering an account

By registering a free account at Halooshop your information will be saved behind a username and a password, making placing an order easier.

With a customer account you

  • Can save products in your cart and come back later to finish your order
  • Do not need to fill in your delivery information again with every order
  • Can see and change your information at “Oma tili” (own account) link

Registering is free and does not require placing orders. You can quit your account any time. You can do this after logging in via the “Oma tili” page. Choose “Henkilötiedot” (personal information) and click “Poista asiakastilini” (delete my account) button.

HALOO SHOP!