Yleiset sopimusehdot
Haloo Music Group oy myy tuotteita ja palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Myymme tuotteita ja palveluita myös alle 18-vuotiaille holhoojan suostumuksella.
Haloo Music Group oy pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta. Sopimusehdot ovat voimassa sellaisena kuin ne olivat tilausta tehtäessä. Uusiin tilauksiin sovelletaan aina kulloinkin voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ilmenevät Haloo Music Group oy:n kotisivuilla.
Poikkeuksena laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan ellei laissa ole toisin määrätty.
Haloo Music Group oy:n yhteystiedot ovat:
Haloo Music Group Oy
Y-tunnus: 2589856-6
Lyhtytie 19, varasto 12
00750 Helsinki
info(a)halooshop.fi
Haloo Music Group oy:n ylläpitämä asiakasrekisteri on luottamuksellinen. Tietoja ei luovuteta eteenpäin muille kuin tässä sopimuksessa mainituille osapuolille.
Sitova kauppasopimus astuu voimaan tilauksen kirjauduttua järjestelmäämme. Haloo Music Group oy:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta tai viranomais- ja maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan perumiseen ja kauppahinnan mahdolliseen palauttamiseen.
Kuluttajakauppasuhteessa noudatetaan voimassa olevia Suomen ja Euroopan Unionin määrittelemiä kuluttajakauppaan ja etämyyntiin liittyviä lakeja. Nämä sopimusehdot eivät ole voimassa siltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä, mitä kuluttajansuojalaissa on määrätty.
Asiakkaan on reklamoidessaan tavaran virheestä tai palauttaessaan tuotteen esitettävä ostotodistus, kuitti tai muutoin todistettavasti osoitettava, että kyseinen tuote on ostettu Halooshop.fi:stä asiakkaan esittämänä ajankohtana. Pidätämme oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.
Hinnat ja tuotteet
Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 % (kirjat ja lehdet 10 %), mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu.
Tuotteen hinnan noustessa ennen lähetyksen käsittelyä tilatut tuotteet toimitetaan alkuperäisellä hinnalla. Jos tilaukseen tehdään muutoksia, määräytyy tuotteen hinta muutoshetken hinnan mukaisesti. Hinnan laskiessa toimitamme tuotteen automaattisesti uudella halvemmalla hinnalla.
Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Tilaaminen ja tilauksien peruminen
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron tai sähköpostiosoitteen.
Verkkosivuilla ilmoitetut toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Pidätämme oikeuden toimitusaika-arvioiden muutoksiin ilman ennakkovaroitusta.
Haloo Music Group oy ei ole korvausvelvollinen kolmannen osapuolen aiheuttamista toimitushäiriöistä.
Jos kaupan kohteena on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Haloo Music Group oy ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono tai toimitus viivästyy Haloo Music Group oy:sta riippumattomista syistä. Kuluttaja voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti. Tilauksessa olevia tuotteita varataan enintään 14 päivää, jonka jälkeen tilaus perutaan, ellei asiakas ole suostunut jälkitoimitukseen ehtojemme mukaisesti.
Palautusoikeus ja palauttaminen
Etämyynnissä käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Asiakkaalla on oikeus tutustua pakkauksen sisältöön. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.
Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi kuulokkeet. Sinetöidyillä tai muoviin pakatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotetta suojaava muovi tai sinetti on poistettu. Tällaisia ovat esimerkiksi CD:t, LP:t, DVD:t, Blu-ray:t tai audiokasetit.
Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke.
Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset toimitetaan aina Postin ilmaisella asiakaspalautuksella. Toimitusmuotona on käytettävä pakettia, koska kirjeille ei ole olemassa lähetysseurantaa.
Haloo Music Group oy:n maksuton asiakaspalautus on voimassa vain Suomessa. Asiakkaan tulee maksaa kaikki ulkomailta lähetettyjen palautuksien kustannukset.
Asiakas on velvollinen säilyttämään palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot sekä Postin toimipisteestä saatu kuitti palautuksesta. Ilman Postin toimipisteestä saatua kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.
Palautuksen mukana tulee toimittaa palautuslomake, josta käy ilmi palautuksen syy.
Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa. Suosittelemme käyttämään aina tuotteen alkuperäistä pakkausta, jonka valmistaja on suunnitellut tuotteen turvalliseen kuljettamiseen.
Haloo Music Group oy ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.
Pidätämme oikeuden periä kustannukset asiakkaalta, jos asiakaspalautus on tehty aiheetta tai sopimusehtojen vastaisesti. Asiakkaalta peritään hinnaston mukaiset käsittely- ja toimituskulut.